Szanowni klienci!

Wysyłka zamówień założonych między 28.07.2021r. - 02.08.2021r. odbędzie się 03.08.2021r.

Producenci

Czas realizacji zamówienia

  1. Sprzedawca przystąpi do realizacji zamówienia Klienta niezwłocznie po zawarciu umowy sprzedaży Towarów objętych zamówieniem (w przypadku płatności „za pobraniem”) lub niezwłocznie po uznaniu zapłaty za Towary na swym rachunku bankowym (w przypadku płatności przelewem bankowym).

  2. Zamówienie nieopłacone w terminie 7 dni zostanie automatycznie anulowane co równoznaczne będzie z odstąpieniem Sprzedawcy od Umowy sprzedaży zawartej z Klientem. W razie anulowania zamówienia Klientowi nie będzie przysługiwać żądanie wydania Towaru objętego anulowanym zamówieniem.

  3. Klient nie ma możliwości zapłacić za część zamówienia z góry a za część zamówienia przy odbiorze. Forma płatności może być uzależniona od rodzaju produktu i/lub miejsca odbioru zamówienia.

  4. Termin dostawy Produktu do Dostawcy wynosi do 3 Dni Roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin. W przypadku Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin, który jednak nie może przekroczyć 3 Dni Roboczych. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Konsument liczy się w następujący sposób:

    1. W przypadku wyboru przez Konsumenta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą - od dnia uznania rachunku bankowego 
    2. W przypadku wyboru przez Konsumenta sposobu płatności gotówką za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.

  5. Koszt dostawy uzależniony jest od: wybranego sposobu dostawy oraz wybranego sposobu płatności (przy płatności za pobraniem koszt dostawy jest wyższy). Klient jest zawiadamiany o koszcie dostawy danego Towaru przed złożeniem zamówienia. Zamówienia o wartości przekraczającej 149 zł (dotyczy zamówień realizowanych na terenie Polski) wysyłane są na koszt sprzedawcy.

  6. Czas realizacji zamówienia jest sumą czasu przekazania przesyłki dostawcy i czasu dostawy przesyłki przez dostawcę. Sprzedawca zobowiązuje się, że przekaże Towary dostawcy w terminie maksymalnie 3 dni roboczych.
  7. Czas dostawy:
    1. Firmy kurierskiej  - maksymalny czas dostarczenia przesyłki to 2 dni robocze (na terenie Polski)
    2. Poczty Polskiej - maksymalny czas dostarczenia przesyłki to 2-4 dni robocze
    3. Paczkomatów Inpost - maksymalny czas dostarczenia przesyłki to 2-3 dni robocze

  8. Koszt wysyłki: koszty dostawy zostaną wskazane w czasie składania Zamówienia.

  9. Produkt wysyłany jest na adres wskazany przez Klienta w Formularzu, o ile Strony nie ustalą inaczej.

  10. Godzina dostarczenia towaru zależna jest od wielu czynników, między innymi gabarytu produktu, sezonowości, czy firmy kurierskiej. Konsument zobowiązany jest dostosować swoją obecność w dniu dostawy niezależnie od godziny dostawy. Sprzedawca nie ma wpływu na zmianę godziny dostarczenia towaru przez przewoźnika.

  11. Czas realizacji zamówienia po zaksięgowaniu środków na naszym rachunku bankowym lub w przypadku uzyskania pozytywnej autoryzacji przy płatnościach kartą lub za pomocą serwisów payU. Maksymalny czas realizacji zamówienia może się przedłużyć do 3 dni roboczych.

  12. W razie braku zamówionego Towaru lub braku możliwości realizacji zamówienia Klienta
    z innych przyczyn Sprzedawca poinformuje Konsumenta o zaistniałej sytuacji wysyłając wiadomość e-mail na adres poczty elektronicznej wskazanej przy rejestracji Indywidualnego konta Konsumenta albo przy składaniu Zamówienia lub drogą telefoniczną na numer wskazany przez Konsumenta,
    w terminie wynikającym z powszechnie obowiązujących przepisów prawa.

  13. W przypadku, gdy realizacja części zamówienia nie będzie możliwa, Sprzedawca przekaże Konsumentowi informację o zaistniałej sytuacji w formie wiadomości e-mail na adres poczty elektronicznej wskazanej przy rejestracji Indywidualnego konta Konsumenta oraz zaproponuje zmianę lub anulację zamówienia w całości albo w części. W razie braku jednoznacznej odpowiedzi Konsumenta na zaproponowane przez Sprzedawcę rozwiązanie zaistniałej sytuacji Sprzedawca zrealizuje zamówienie w zakresie posiadanych możliwości. Jeżeli Konsument opłacił zamówienie z góry, to cena za część niezrealizowanego zamówienia zostanie zwrócona Konsumentowi.

  14. W przypadku nieodebrania przez Konsumenta zamówionego Towaru, Sprzedawca zwraca otrzymane od Konsumenta płatności z potrąceniem kosztów zwrotu nieodebranego Towaru.

  15. W przypadku podania przez Konsumenta błędnego lub niedokładnego adresu, Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie lub opóźnienie w dostarczeniu przedmiotu zamówienia.
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa (Przesyłka Kurierska) już od 179,00 zł.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl